Stella Fashion Style

niedziela, 6 grudnia 2015

Jak zrobić siwe włosy? / How to make white hair? / How to make gray hair? / Hoe grijs haar te maken?

Witajcie, dzisiaj post o siwych włosach, które od jakiegoś czasu królują w internecie. Dziewczyny zasypują zdjęciami dodając swoje metamorfozy. Zakochałam się też w Radku z Top model, który w finałowym odcinku miał siwe włosy, zrobił na mnie ogromnie wrażenie.
 Od dłuższego czasu myślałam o zmianie koloru włosów, bo trochę mi się już znudził mój miodowy kolor, tym bardziej że przez ostanie lata mam ciągle ten  sam kolor.




Myślałam długo nad tym jak by się zabrać za zmianę, i czy w ogóle będzie mi pasował babciny kolor.
Dlatego aby sprawdzić kupiłam spray w sklepie Claire's, który po 1 umyciu zmywa się z włosów.
Spray kosztował 4,50 euro to ok. 20zł. Na długie włosy jak moje potrzebne są dwa opakowania.




Moje włosy przed:



Po:

przepraszam za jakość zdjęć ale robiłam to wieczorem w sztucznym świetle
sprayu starczyło mi jak widać na same końce, jutro planuje dokupić drugie opakowanie.









Trochę inspiracji:














2 komentarze:

  1. nie zrobiłabym sobie takiego koloru ':)

    OdpowiedzUsuń
  2. ła fajne! tez mam miodowy kolor i dlugo myslałam o siwym niestety nie wiem jak go uzyskac, nie chce znów rozalasniac... poszukam tej pianki :) ps. bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń