Stella Fashion Style

sobota, 8 kwietnia 2017

Opinia na temat farby Loreal Colorista Washout / farba zmywalna fiolet / toner do włosów Loreal / test tonera loreal lillahair /włosy przed i po

Witajcie dzisiaj opisze Wam moja przygodę z tonerem Loreal Colorista lilahair.
Włosy początkowo były rozjaśniane na tzn. ombre, sombre. Szkoda, że niestety nie zrobiłam zdjęcia przed koloryzacją tonerem.Włosy postanowiłam zmienić z ciekawości, najbardziej podobają mi się róże i fiolety.W gamie kolorystycznej Loreal- można znaleźć od zieleni po burgund, śliwkę oraz dwa odcienie różu.
Moje włosy na końcach były najbardziej rozjaśnione na tzw. platynowy blond.Dlatego też właśnie w tamtym miejscu toner wygląda najlepiej.A kolor jest najbardziej intensywny.Z efektu byłam ogólnie zadowolona do czasu kiedy go nie zmyłam. 
Na opakowaniu pisze, że toner nie jest permanentny zmywa sie po 2-3 myciach. Niestety toner zmył sie po jednym razie, a włosy zrobiły się zielone.Wyglądały koszmarnie. Postanowiłam ściągnąć kolor przy pomocy specjalnego preparatu, niestety to pomogło.Jedyna opcja było ścięcie zielonych końcówek i zafarbowanie włosów na brąz. Nie chciałam już na to patrzeć.
Gdybym miała powtórzyć zabawę z włosami nigdy bym tego nie zrobiła. 
Na szczęście brąz pokrył resztki zieleni i moje włosy są uratowane :D












10 komentarzy:

  1. Na opakowaniu zawsze wygląda fajnie a poźniej sie okazuje, że klapa :( Szkoda, że aż tyle cie to kosztowało, że trzeba było włoski ścinać. Jednak na zdjęciu na twoich włosach wygląda fajnie ^^ Coś innego :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda fajnie do 1 umycia włosów.Koleżanka robiła dokładnie tą samą farba ale innym odcieniem i też po umyciu pojawiła się zieleń.

      Usuń
  2. Wygląda bardzo fajnie ale jak na jeden raz to się nie opłacało, szkoda włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są jedniodniowe lun do pierwszego mycia, ale te trwalsze

      Usuń
  3. hmmmmm nie spotkałam się taką opinią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za post bo juz chciałam kupowac i malowac ....

    OdpowiedzUsuń
  5. nie polecam włosy będą zielone nawet po obcięciu końcówek widzę, że zieleń dalej przebija koszmar! Zaznaczę że włosy zafarbowałam farbą permanentna na brąz ;/ehhh

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze nie polecam tego,ponieważ od 4 lipca mam zrobione tylko że niebieskie i dalej się nie chce zmyć :( to już 20 dni mi się trzyma .

    OdpowiedzUsuń