Stella Fashion Style

niedziela, 16 kwietnia 2017

Diy / Do it yourself / Torebka z naszywkami / How to do Diy bag / Zrób to sam / Jak przerobić torebkę / Diy bag / fringe bag / Nerka z naszywkami frędzlami / Nerka boho hippie / Coachella 2017

Hej, jak święta? Ja wolny czas zawsze wykorzystuje maksymalnie. Nigdy nie śpię do 12, dlatego też dziś wstałam rano i zabrałam się za wszystko co zawsze odkładałam na kiedyś. Dlatego też  postanowiłam przerobić torebkę, która kupiłam kiedyś w sklepie z kosmetykami. Pomysłów miałam dużo wiedziałam, że będą to  na pewno frędzle.
Naszywki dalej są  modne dlatego też przeszukałam swoja komodę z rzeczami do DIY i dopasowałam to co najbardziej mi pasowało.Pasek zmieniłam na rzemyk.
Nerkę będę nosić do długich sukienek albo mom jeans. Jestem zadowolona z efektu.
A wam jak się podoba?









1 komentarz: