Stella Fashion Style

sobota, 17 września 2016

koszula H&M / wiązane vintage buty H&M / streetstyle / torba z frędzami / vintage style

Cześć.Lato się kończy dlatego korzystam z pogody i staram spędzać jak najwięcej czasu na dworze.Moja szafa jest w już prawie w pełni zapłoniona nowymi kurtkami, kożuchami, szalikami, swetrami.Co będzie modne tej jesieni? Ja stawiam na ponadczasowy jeans. Duże jeansowe katany z naszywkami lub bez. Spodnie tzw. Mom jeans oraz welur w każdej postaci.
Dzisiejszy "look" składa się z rzeczy ze sklepu H&M. Spodenki i koszula to zakup z tegorocznej wyprzedaży. Lubię go za wzór i kolory które bardzo mi odpowiadają.Jest luźny nie podkreśla mankamentów figury i jest przede wszystkim wygodny.
Buty upolowałam ostatnio lubię je za wiązania wycięcia, które są totalnie w moim stylu.










Buty- H&M
Koszula i spodenki - H&M
Torebka - H&M
Rzemyki - Choies

9 komentarzy:

  1. ekstra!!! myślałam że to kombinezon, bardzo fajnie i ciekawy nietypowy wzór i kolory! a i sandałki urocze o.o pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kombinezon tez był by fajny :) Ten nietypowy wzór mnie urzekł dlatego musiałam go mieć.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu zwróciłam uwagę na buty, są bardzo ciekawe i podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatowe printy to coś co uwielbiamy! <3
    Zapraszamy do poczytania -> https://lavel.pl/5-ksiazek-o-modzie-na-jesienne-wieczory/

    Pozdrawiamy,
    Lavel.pl

    OdpowiedzUsuń