Stella Fashion Style

niedziela, 26 czerwca 2016

Tumblr girl / Shoes Jeffrey Campbell / Bomber Jacket / kurtka bomberka / Plecak z frędzlami / Stylizacje / Ray ban okulary

Cześć, na samym początku chciałam podziękować za wszystkie miłe komentarze tu jak i instagramie.
Jest mi naprawdę bardzo miło.Ostatnio mam bardzo dużo pomysłów i czasu wolnego, dlatego nadganiam czas kiedy nie dodawałam na prawdę nic. Miłe komentarze motywują mnie do działania podwójnie.
Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta. Topowa w tym sezonie kurtka bomberka, klasyczne czarne a la skórzane spodnie. Buty z wycięciami, które są moja perełka w szafie pasują do wszystkiego.Nie sprzedam ich przez następne 10 lat jestem tego pewna. I uwaga 10 lipca będzie wyprzedaż na vinted :) Robiłam wielkie sprzątanie w szafie, także kto pierwszy ten lepszy. 
Pozdrawiam.











Kurtka- Vinted
Plecak-Allegro
Buty - Jeffrey Campbell
Spodnie-Sinsay
Okulary - Rayban


5 komentarzy:

  1. Super wygląda ta opaska na włosach! Właśnie teraz jest na to moda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całość prezentuje się mega oryginalnie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Your website is wonderful, let alone the content material!
    fashion style

    OdpowiedzUsuń