Stella Fashion Style

niedziela, 19 czerwca 2016

Komplet spódniczka + top w paski / Sweter Maxi Moodo / Adidas superstar / Street style / Polish blogger / Pleciona torebka na łańcuszku

Summer look 

W końcu doczekałam się kiedy wyszło słońce w Holandii i pierwszy raz mogłam ubrać komplet w paski. Look uzupełniłam długim maxi swetrem  od MOODO i pleciona torebka, która upolowałam na tzw. vlooienmarkt. Jest to tak zwany "pchli targ"  na którym wiele razy znajduję perełki z drugiej reki.
Łańcuszek do torebki doczepiłam sama. Nawet nie macie pojęcia jak bardzo cieszą mnie takie zakupy.
Polecam też vintage-shopy, a najbardziej te w Amsterdamie.I myślę że o tym przygotuję osobny post :)
I jak podoba się?














Torebka- vlooienmarkt
Buty- Adidas superstar
Komplet w paski - Shein
Naszyjnik - Kruidvat




6 komentarzy:

  1. Kapitalny look!
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I’m really impressed with your article, such great & useful knowledge you mentioned here
    fashion style

    OdpowiedzUsuń