Stella Fashion Style

piątek, 29 kwietnia 2016

Renowacja starych mebli / Styl skandynawski / Scandinavian style

Styl skandynawski jest jednym z moich ulubionych stylów w aranżacji wnętrz. Słoneczne wnętrza, z duża ilością białych mebli  i drewnianych dodatków.
Jestem już na ostatecznym etapie urządzania swojego mieszkania. Za niedługo wstawię post z przemiany i to jak je wyposażyłam.
Ostatnio natrafiłam na tutejszym holenderskim allegro szafkę za grosze, która odnowiłam i nadałam jej drugie życie :)  





Szafka na początku była jasno niebieska.
Przed pomalowaniem zeszlifowałam  ja papierem ściernym następnie 
pomalowałam ją zwykła biała farba olejną. i dokupiłam ozdobne białe uchwyty do szuflad.


Efekt po:










4 komentarze:

  1. o ja ,super Ci to wyszło :) mam wrażenie że większą satysfakcją jest znaleznie i przerobienie starej komody niż kupienie "tej jedynej" w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i szafka jeszcze Ci posłuży, bardzo ładnie się prezentuje, do tego środowisko jest Ci wdzięczne, bo to bradzo pozyteczny recykling ;)

    OdpowiedzUsuń