Stella Fashion Style

środa, 7 listopada 2012

Skórzane spodnie / czarno biała koszula / koszula z czarnym kołnierzykiem / motocyklowe buty

Witajcie.
Nie wiem jak wy macie zamiar spędzić dzisiejszy dzień ale ja, idę zaraz na łowy do SH.:) Chociaż coś ostatnio nie miałam szczęścia w łowach, od dwóch tygodni nic nie kupiłam.:) Oczywiście w SH.
Chyba każdy czas jest jest dobry by coś wygrzebać:) 
Wczoraj buszowałam  w galerii i New yoreker ma parę fajnych rzeczy,szczególnie lubię bluzy z ćwiekami ombre. Zara i Pull & Bear jak zawsze niezawodni.
Zaczyna się pora kozaków i kożuchów mam nadzieje ze nie będę na każdym kroku molestowana stylizacjami czarny lub panterkowy kożuch + kozaki za kolano błagam.:/
Słyszałyście coś na temat Fashion Meeting we Wrocławiu w tym tygodniu?
Warto tam iść?

Miłego dnia:*













Koszula - SH
Spodnie - Terranova
Kozaki -New look


6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie mogę znaleźć te buty? Świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam w New looku, maja tam świetne inne również:)

      Usuń
  3. When someοne wгiteѕ an piecе of wrіting he/ѕhe keeps the іdea of a uѕeг in
    his/heг bгain that how а usеr can understand
    it. Thereforе that's why this paragraph is perfect. Thanks!
    Also visit my website : earnonlinesite.net

    OdpowiedzUsuń
  4. It's very straightforward to find out any topic on web as compared to books, as I found this paragraph at this website.
    Visit my web site Extra Money

    OdpowiedzUsuń