Stella Fashion Style

sobota, 24 listopada 2012

Czarna plisowana spódnica borodowy sweter z krzyżami , Sweater crosses Motorcycle boots pleated skirt

Znalazłam czas by coś nowego dodać, z czego bardzo się ciesze.Bo czasami czuję ze zaniedbuje bloga.Ok ale do rzeczy.:)
Dziś mrocznie ze względu na sweterek z krzyżami.Straszne wywołuje on poruszenie wśród ludzi.Mówią że jest okropny ,cmentarny itd.Mi się tam podoba.:)
Botki motocyklowe już znacie są z New looka jak by ktoś pytał, ale za niedługo mam zamiar kupić nowe.A plisowana spódnica jest z SH.

Kto jeszcze nie zagłosował na mnie u DEYNN:) ??
To podaje linka










8 komentarzy:

  1. Thank you for аnу othеr іnformаtіve ωebѕіte.
    Whеге else may just I am gettіng that kinԁ οf informаtion written in such
    a perfеct means? I havе а miѕsіon that I'm simply now working on, and I've been οn the glanсе out
    for suсh informatiоn.
    Also see my web page: Government Car Auction

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olu jesteś chyba najlepszą fanka mojego bloga zawsze słyszę od Ciebie miłe słowa:)

      Usuń
  3. to lusterko zaraz pęknie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby troszke mrocznie, ale wyglądasz w tym zestawie olśniewająco. Wszystko idealnie do siebie pasuje. Osobiście lubię wzór krzyży itp, ale masz racje co do podzielnych opinii na tem temat...Mogę wiedzieć gdzie zakupiłaś ten sweterek, bo tak patrzę i nie widze inf.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Wiola sweterek został kupiony w New looku zapomniałam napisać o tym :) Dziękuję za mile słowa:*********

      Usuń
  5. Sweter w krzyże jest tak modny, że aż nim rzygam, wszędzie tylko te krzyże, nie możesz mieć własnego stylu? Kolor ma fajny, spódnica okej, ale buty masakra, za długie do takiej spódnicy, tandetne, wyglądają jak z rynku za 30 zł. Poza tym masz za grube nogi, żeby nosić spódnicę i botki. Do tego twarz masz jakąś za grubą, zmarchy i wyglądasz jakbyś była po 30stce. Nie powinnaś prowadzić bloga, masz zero wyczucia stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ja poradzę ze lubię krzyże:)kazdy ma zmarszczki:) nie widziałam że osoba która wazy 54 kg jest gruba wtf:)?

      Usuń