Stella Fashion Style

niedziela, 28 października 2012

Galaktyczne legginsy galaxy leggings creepersy creepers New look asymetryczny sweterek

Dziś na blogu kolejna stylizacja z  legginsami, tym razem galaxy, które znacie pewnie z innych blogów, wiem wiem to takie oklepane.Mi się one jeszcze nie znudziły, dzięki swojej oryginalności.I nie zaprzeczę że budzą one zachwyt wielu ludzi.Wiem,że można kupić je na zagranicznych stronkach na Black Milk i na 1000 innych, ale po co wydawać tyle hajsu, tam one są mega drogie.No chyba że komuś zależy na metce.Ja za swoje dałam 50 zł z przesyłka na allegro, szły około tygodnia pomimo, że towar był zamawiany z Chin.(chętnie podam jeśli ktoś będzie zainteresowany)
Sweterek który mam na sobie jest z SH jak prawie cała moja szafa. Spodobał mi się że jest prosty bez żadnych zdobień, z tylu dłuższy z przodu krótszy co wydłuża  moje krótki nogi:)














Legginsy - Allegro
Creepersy-New Look
Sweterek - Second hand
Bransoletka - no name

10 komentarzy:

  1. Rzecz jasna, fantastyczne legginsy.
    Moją uwagę zwróciła jeszcze bransoletka z krzyżem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe komentarze , na pewno motywują nie do dalszego blogowania:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. mega fajnie wygladasz, podoba mi sie polaczenie delikatnej gory z czyms kolorowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałam identyczny sweter od mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie przypadły mi do gustu rzeczy galaxy. Podobają mi sie legginsy z motywem kwiatów/kwiatowym bądź z bliżej nieokreślonym wzorem:)Przyznam, że ten sweterek dla mnie jest wspaniały, właśnie jak to Ty ujełaś za jego prostotę+krój:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie legginsy galaxy same w sobie nie urzekły,ale chyba chodzi tu o to by przez połączenie ich właśnie z czymś prostym,nieprzytłaczającym jak ten świetny sweter wyglądało dobrze.A tak poza tym to uważaj,po SH uzależniają bezpowrotnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie mega uzależniły i pomimo że rzeczy są tam tanie to kupuje je na potegę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie kupię w takiej cenie takie legginsy? są świetne tak jak to połączenie, wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń