Stella Fashion Style

czwartek, 19 lipca 2012

Jak zrobić T-shirt bluzę sweter spodenki ombre / How to do ombre blouse Tshirt shorts / Ombre clothes

Hejka dzisiejszy post jest z cyklu "How to do"
czyli to co lubicie najbardziej:)

Moim sposobem można farbować bluzki spodenki sweterki itp. co wam wpadnie w ręce gama kolorystyczna barwników jest szeroka a można zrobić naprawdę wiele.
Barwniki można kupić w pasmanterii za 1,20 lub  na allegro.
Mi wpadł w ręce mój oversizowy sweterek który początkowo był biały potem przefarbowałam go na miętowy a teraz jest ombre fioletowo niebieski.

Do dzieła!!




Do miski nalewany gorącą przygotowana wodę z czajnika do środka wsypujemy barwnik plus sól (tak jak jest napisane na opakowaniu)  nie musicie cały  barwnik wsypywać wystarczy odrobina by zafarbować jedna rzecz.


Trzymacie rzecz  w wodzie tak aż nabierze  ładny mocny kolor!



Suszymy i gotowe !!!!

Uwaga! Przy pierwszym praniu nadmiar farby schodzi dlatego lepiej wyprać zafarbowana rzecz osobno ale potem kolor już się trzyma !




Jeśli macie pytania piszcie w komentarzach:)

20 komentarzy:

  1. No efekt końcowy świetny, chyba sama się skuszę na małe DIY ombre!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się taki efekt. mam nawet w domu trzy barwniki,ale nie mogę się zabrać za to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do barwnika wsadziłaś po prostu suchy sweterek i tak ładnie kolory się ze sobą stopiły? Mam białą bluzę, którą chciałabym właśnie spróbować tak zafarbować, ale boję się, że kolory nie zejdą się tak ładnie jak na przykład tutaj http://stylio.pl/moja-szafa/ombre-801720l.jpg. Z góry dziękuję za odpowiedź. ;)

    pannazadziorna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie suchy sweterek, może tak ładnie wyszło dlatego że to taki materiał ,bluże tez bede farbowac biała szukam własnie takiej i zobaczymy jak wyjdzie:))ten link mi nie działa co dalaś:(

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Bluzkę polecam farbować metodą natryskową:) Np pryskając barwnikiem z butelki po płynie do szyb:) Kolory się pięknie zlewają:)

      Usuń
  4. czy na czsarnym sweterku efekt będzie taki sam?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy robiłaś wszystko tak, jak jest napisane na opakowaniu barwnika? Chodzi mi głównie o to, czy użyłaś wody zimnej/gorącej, i ogólnie ile jej było ;) Bo widziałam już różne sposoby farbowania ubrań i już w końcu nie wiem jak to zrobić, a muszę przyznać, że Tobie wyszło świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy po praniu ten barwnik zostaje, czy jest zmywalny?

    OdpowiedzUsuń
  7. a ten barwnik nie brudzi innych ubrań ? : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey!
    Ja mam barwnik z opcją gotowania na etykiecie, które ma trwać 1h... Chcę zafarbować bluzę. Jak to zrobić?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEY, a więc nie musisz gotować ja tego nie robię dodaje wrzatek z czajnika do miski i wystarczy mocze długo,i sól trzeba dodać farba się trzyma mam bluzę ombre:D nadmiar sie zmył ale kolor pozostał.

      Usuń
  9. a jaa mam barwnik bez gotowaniaa.. ale tam pisze że trzeba podgrzewać i przez ok 1h to bd trwałoo... ja bymchciałaa zrobić to spryskiwaaczem.. ale nwm jak :<..
    wiesz cos może jak to zrobic.. ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak długo trzeba to tak moczyć ?:>

    OdpowiedzUsuń
  11. a to się spierze? XD

    OdpowiedzUsuń
  12. więcej na ten temat można znaleźć http://modoweporady.pl/69/jak-zrobic-spodenki-ombre

    OdpowiedzUsuń
  13. http://modafon.pl/380-jak-zrobic-szorty-ombre.html tu warto to sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  14. -> czy na błękitnym sweterku niebieskie ombre będzie twoim zdaniem ładnie wyglądało?
    -> jakie kolory barwników były pasmanterii ?

    OdpowiedzUsuń