Stella Fashion Style

sobota, 9 czerwca 2012

Black and white shirt TOPSHOP swallows

Moje nowe nabytki w szafie, czarno biała koszule kupiłam w nowym SH który odkryłam we Wrocławiu:)  są tam po prostu boskie rzeczy z metkami  i chyba nigdy nie kupie nic już nowego w sklepie:)) Niestety musiałam ostatnio wybierać bo fundusze miałam ograniczone,
czekam jeszcze na miętowe Creepers z New looka:) , lity i spódnice asymetryczną.
Kończę kolejne galaktyczne legginsy w rozmiarze - M 
więc pojawia się niedługo na aukcji badzie czujne:))
Pozdrawiam
S:)

Kolczyki piórka- H&M





Koszula czarno biała- SH

Bluzka zawiązywana z przodu z tygrysem- SH TOPSHOP


Koszula w jaskółki- SH


Gorset- TOPSHOP



Sukienka ACID WASH - SH



Spodnie ze wstawkami skórzanymi- TOPSHOP

7 komentarzy:

  1. świetne zakupy, koszula genialna <3 zazdroszczę, bo ja szukam u siebie w mieście w sh koszuli "mgiełki", ale nic konkretnego nie wpadło mi w ręce :( widze, ze lubisz ciuchy w moim stylu :) wszystko bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biało-czerna koszula jest Twoim najlepszym łupem, śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow zazdroszczę kolczyków i koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważaj na tą koszulę, mam podobną i po dwóch razach na sobie zafarbowała mi w praniu, po czym odeszła na emeryturę na dno szafy.:C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze moja nie zafarbuje ale dzięki za podpowiedz:))) dam na 30 stopni:)

      Usuń
  5. a mogłabyś podać namiary na ten lumpeks? mieszkam we wro i bylabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że dam:) to jest za Galerią Grunwaldzką na ulicy Ładnej po schodkach i na pewno znajdziesz:)pozdrawiam

      Usuń