Stella Fashion Style

wtorek, 24 stycznia 2012

Galaxy spodenki ogrodniczki błyszczące metaliczne legginsy / Galaxy short and shiny metallic leggings

Witajcie,Dzisiaj przychodzę do was ze świeżo skończonymi spodenkami galaxy możecie je kupić już na allegro za 35 zł z przesyłka.
Korzystając z okazji wrzucam dwie fotki nowo zakupionych rzeczy:

1.Metaliczne legginsy
2.Ogrodniczki

Ang.Hello,Today I finish my galaxy shorts, You can buy in this link upstairs, today also I bought two new clothes metallic leggins and "dungarees"








11 komentarzy:

  1. wow! jakie świetne te spodenki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki są fanstastyczne , mam swój pomysł na takie spodenki , podasz emaila ?
    bo mam kilka pytań odnośnie spodenek .
    Chciałabym abyś wykonała takie dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki są w jakim rozmiarze ??

    OdpowiedzUsuń
  4. odpisałam ci na mejla:) ale chyba nie doszedł spodenki są w rozmiarze L wymiary były podane na allegro.Da się je zrobić na zamówienie:)
    Długość spodenek - 30 cm

    Szerokość w biodrach - 45 x 2
    Szerokość w pasie - 36 x 2

    OdpowiedzUsuń
  5. jak chce się na zamówienie to wtedy sama znajdujesz spodenki pod rozmiar czy trzeba wysłać spodenki a ty je przerobisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja znajduje pod rozmiar:) często trzeba patrzyć na wymiary spodenek bo często na metce jest L a według mnie to np M

    OdpowiedzUsuń
  7. i jaka cena takich na zamówienie ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można jeszcze zamówić takie spodenki? Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak można zapraszam na mejla Sara_G@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile mniej więcej kosztują u Ciebie takie spodenki?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czy farba się spierze z tych spodenek ?

    OdpowiedzUsuń